tisdag 28 september 2010

I am Sailing...

På lördag är det dax!!! Då ska vi äntligen få segla!
Fredrik på Pontona har varit snäll nog o erbjudit sig att ta med oss ut. Det är första gången vi alla 8 är på en segelbåt samtidigt - kan bli intressant!
Idag blåser det 15,5 ute vid Revengen, det hoppas jag inte att det gör på lördag för då finns risken att detta blir ett kortlivat projekt... Själv åker jag till apoteket nu o laddar med allt dom har mot sjösjuka!
Jag återkommer med rapport...hoppas jag...

2 kommentarer:

  1. Hoppas teamet mår bättre på lördag, just nu är både jag, Helena C, Eleonore och jag tror Emelie också krassliga. Vi får enegi knippa oss till på lördag. Ser fram emot lördagens segling jätte mycket!!
    /Cattis

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=YtQk4tb0y1M

    Ser ju inte så svårt ut, planerar också att runda Alma i bikini... fast inte på lördag!

    SvaraRadera